torsdag 22 oktober 2009

Avslappnad!

jorå, nu har det blivit kvällen.
jag känner mig så himla dålig, har verkligen försökt plugga på lediga stunder idag.
men grejen är den att jag är bäst i världen på att komma på undanflykter åt mig själv, så det har inte blivit så mycket plugg.
tror att jag har blivit drabbad av så kallade koncentrationsvårigheter, för när jag väl sätter mig ner med böckerna och har startat miniräknaren (som jag inte förstår mig på, över huvud taget)så kan jag inte låta bli att tänka på massa annat..

längtar till den 15 december, då börjar jullovet och det betyder att jag inte behöver ha någon mera matte! :D
Då ska jag börja fundera ut vad jag ska bli när jag blir stor. :)

Var ju iväg och simmade med Sofia idag också.
Det var såååååå skönt! :) bubblade och bastade också. Avslappnande, det får göras om!
Har ju gått med i Melleruds kommuns personalklubb, Råmeo. I och med det har jag bland annat gratis bad på Rådahallen :) perfekt!

ska försöka komma i säng någorlunda tidigt idag. ska ju orka med både matteprov och jobb, 13.30-21.30. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar