tisdag 27 oktober 2009

Tisdag.

Sitter här i fåtöljen med datorn i knät, stickning vid sidan av och förkväll på tv:n.

I fredags hände det en grej. Min dator ville inte starta. Idag fick jag tag i Hp-supporten, efter lång väntan och samtal hit o dit. Windows hade kraschat så att jag var tvungen att ominstallera hela skiten. min hårddisk är tom. Det är ett eko. Lite tråkigt att alla foton är helt borta, men men..

Har jobbat varje dag nu sen i fredags.
I lördags kväll träffade jag Jennifer en stund och igår var jag och Sofia ute och gick i mörkret.
Köpte hårfärg igår också, så någon dag här innan helgen ska jag färga håret :)

På lördag är det Halloweendisco på Wärs. Jag har börjat sy lite på en klänning här.. men nu behöver jag hjälp att nåla in den lite så jag väntar på att mamma ska komma hem.. kanske man kan få hjälp. Blir inte detta bra, mot alla odds, så kom jag på en plan B igår.

Nu ringde Sofia, vi ska iväg och simma! :) gött, kanske min huvudvärk försvinner...

Sen ska jag installera spotify när jag kommer hem. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar