onsdag 28 oktober 2009

stora slappardagen!


i alla fall fram till 18.00, för då ska jag gå och jobba.


vaknade alldeles för tidigt idag med tanke på att jag kunde sovit hur länge som helst. första gången var väl klockan 07.15.. lyckades somna om till 08.30 åtminstone :)

kokade ett par ägg och gjorde i ordning ett par mackor och satte mig med datorn framför nyhetsmorgon. skönt att kunna använda min alldeles egen dator igen! saknar dock min musik... måste hitta en bra sida att ladda ner album från.

kan ju också berätta att jag har drabbats av träningsverk i armar och ben. (Y) känns gött som fan faktiskt :)

plockat lite här hemma. kokat en äcklig disktrasa bland annat, så nu går den att använde igen.
när mamma kom hem åkte hon, jag och vickan till thai och åt mat. supergott!
mamma köpte marabous nya chokladkaka förut, vinteredition eller något liknande hette den. smakar som pepparkaka, och glögg ungefär. äcklig.

nu ska jag sätta mig och laga leggings och jeans. sen ska jag steka våfflor :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar