torsdag 26 november 2009

bra dag blev dålig dag...

kom till skolan (försent, men kom ändå dit) och fick vara med på adventsfika på lärling! Suzz goda bullar! mmmmm... :) sen hade jag matte en sväng.
när nisse slutade så följde jag med honom och åt hos roy. sen åkte vi till åmål, han skulle besiktiga en bil och ett släp åt automats. bilen luktade äckligt. men det var trevligt. det fanns varken stereo eller radio i bilen, så nisse skulle lära mig en låt. kan den nästan nu. :) Gör vad du vill med mig - Torgny Melins
Kom hem och kollade brevlådan. POST TILL MIG!! lönebesked, det var bara trevligt kan jag tala om. :) får ganska mkt mera pengar imorgon än vad jag hade räknat med :)
Var på himlans bra humör och kände att det till och med skulle bli lite kul att städa. sen kom mamma hem. då vart ingenting kul längre. vi blir aldrig ovänner längre. idag blev jag jättesur på henne. städade i alla fall klart. satte mig med matteläxan men kunde inte alls koncentrera mig.. skit.
Kristoffer och Fredrik kom och hämtade och så åkte vi till börsen och åt pizza, dom gjorde mig på lite bättre humör. var skönt att komma ut också. sen så körde de ner mig till aleksander som har flyttat hemifrån :) satt där och tjötade i några timmar och så gick jag hem.
nu är jag på dåligt humör igen. fan. det är någon slags dålig aura eller någonting med detta huset idag. fan.
ska ringa ett samtal nu när jag har skrivit klart här, hoppas att det piggar upp lite :P

i morgon ska jag och sofia käka thai! ska bli gott, och trevligt att träffa sofia. känns som att det var ett tag sen nu. så det blir nog bra. ska se om jag kan ta mig ner till stan också en snabbsväng. behöver en jacka. men jag vet inte om jag vågar köra min bil. får se. vill verkligen köpa en jacka. och kanske någonting fint att ta på mig på lördag. ser inte bättre ut än att jag ska till wärs. :) hoppas att det blir skoj! var ett tag sen jag var ute nu.

jag sitter förresten på hallgolvet med datorn i knät. intrernet verkar inte vilja nå in till min säng idag. skumt. så jag får sitta här. det luktar lite skunk om skorna bredvid mig, men jag har väl snart vant mig..

som sagt. telefonsamtal nu. hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar