måndag 23 november 2009

saffransknyten med vaniljfyllning!

Idag, denna dag.
Det är ju snart december! Så idag har jag bakat saffransbullar, helt enligt traditionerna. Fick hjälp lite utav Lisa och lite till av Alexandra :) -och till helgen ska juleljus upp i fönstrena.

Lisa övervakar bullarna..


Japp, har ju finbesök idag. halva besöket har precis åkt hem och andra halvan stannar över natten. Vi har ätit bullar, druckit julmust och kollat på Sunes jul samt Ullared.

Finare flickor hittar man inte.

Sunes jul är förresten något av det bästa som finns!! "kolla Sune! Störtlopp. höhö"

Jag fick tillbaka matteläxan idag. kanon. fick nya läxa också. mindre kanon.
Har också fått några turer på jobbet i december... jag ska jobba delad tur på julafton. värt! det blir pengar det..
Löning på fredag också. Som jag har längtat!!!

Det går vågor på Lisas mage, hon ligger här bredvid mig, nu ska vi väl kanske se på mera Sunes jul. eller något annat. vi får se. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar