torsdag 19 november 2009

"nils eik. detta va en utten dag."




Fast det har ju varit en ganska så bra dag. tycker bara att det låter så skojigt när dag-otto säger så. :)


På torsdagar har jag två lektioner matte, med en timma hål mellan.
då tänkte jag som så att när jag ändå satt där och väntade på nästa lektion kunde jag ju göra lite nytta och göra klart min matteläxa. det gick sådär. men, så fick jag syn på Martin Larsson! han var snäll och kom och hjälpte mig.
stackars Martin.
jag kände mig helt korkad. han skrattade åt mig när jag räknade 5+3 på fingrarna.. hm. men, vi klurade iaf ut en av de två resterande uppgifterna tillsammans. Martin borde få nobelpriset i tålamod :) råkade också glömma bort den andra lektionen. men jag räknade ju iaf matte. vi satt väl där i en och en halv timma :P

sen åkte jag hem och åt lite mat. upptäckte på vägen hem att min hastighetsmätare har slutat fungera. fyfan. snart skrotar jag biljävelen!
när jag hade ätit klart kom Jennifer och hämtade upp mig så åkte vi hem till henne och drack te och tjötade. min fina Jennifer :)
kom hem igen och plockade ordning på rummet, sen satte jag mig med den fördömda matematiken igen, och gissa vad! jag klarade av den sista uppgiften!!! :D det tog mig 45 minuter, men jag klarade det. tror jag.

jag har jobbat också idag. 17.00-21.00 :) det gick bra som fan kan jag tala om. det flyter på bra på avdelning 6. ;)

nu har jag druckit lite varm choklad och vilat mina fötter en stund. ska lägga mig under täcket och kolla på dagens avsnitt av paradise hotel på tv6 play.

god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar