onsdag 25 november 2009

regn regn regn regn regn......................



Börjar bli väldigt trött på facebooken nu! krånglar ju bara hela tiden..

Något annat jag är jävligt trött på det är regnet! snälla låt det bli lite kyligare så det kommer snö från himmelen istället! det skulle göra gott med lite vitt som lyser upp istället för detta trista gråa hela dagarna..

Igår jobbade jag en sväng på förmiddagen, följde med en dam till vårdcentralen. det gick bra, men jag är trött på västtrafiks system med färdtjänsten. 2,5 timmars extra väntetid pga. den.
Cyklade direkt till skolan efter det, jag var riktigt duktig på matten igår. till och med nöjd med mig själv. så duktig.
Frida kom hem till oss på fika. Jag har saknat Frida. Så det var trevligt att hon kom och hälsade på. :) Timmarna bara flög iväg!
Så blev det kväll och andreas kom och hämtade mig, han skulle till götelaborg med en container och jag följde med som sällskap :) var hemma 01 inatt. var en del trött i morse när jag skulle gå upp. drog ut på det in i det sista som vanligt. och självklart spöregnade det när jag skulle cykla iväg.

Nu sitter jag och kollar på project runway.. ska snart kika på desperate housewives, spelade in det igår. ska nog göra lite varm oboy också. jag är så frusen. känner mig kall hela tiden. hade planerat att jag skulle ta en promenad idag, men det kan jag ju säga att det blir med 99% säkerhet inte av Ska nog kolla vad Sofia grejar med :) Hon kanske är sugen på thai någon dag :)


sofia!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar