lördag 28 november 2009

håhåjaja!

Igår var en fullspäckad dag, minst sagt.
tog en promenad på förmiddagen, efter det gick jag upp till modehuset och kollade om dom möjligtvis hade något fint där. mest för att fördriva tiden. hittade inget.
klockan två mötte jag upp med Sofia och så käkade vi thaimat!! gott som fan. :)
Mätta och glada åkte vi ner till överby, jag skulle till h&m för att inhandla en vinterjacka som jag har trånat efter ett tag. jackan fanns inte i affären utan bara på internet. pyttsan.. hittade dock lite välbehövligt på gina tricot. fina grejer :) köpte också ett par svarta stövlar utan klack! äntligen. som jag har letat!
Sen vart jag stressad utav bara fan.. akutkörde hem till melleration, var hemma 18.20. bytte om och gjorde mig i ordning för att bli upphämtad för biobesök 18.45. tyckte själv att jag var riktigt snabb där! Såg på bröllopsfotografen med Andreas. Den var bra, men inte lika bra som Smala Sussie. smårolig.
Efter det träffade jag Jennifer, vi strögade. haha! åt pizza hos Roy med Nisse, Gustav, KB, Amanda och Ida. Sen tog vi en sväng ut till Olle och kollade läget, sen hem och sova.

Idag har jag jobbat än så länge. 7.30-13.30. Ska snart gå till jobebt och dra en solning. sen tänkte jag ta en promenad. man får ju passa på när det är någorlunda fint väder för en gångs skull :) Sen måste jag äta innan jag går tillbaka till jobbet för en 17-21 tur.
Sen! sen händer det grejer. ska hem och duscha fort som bare den och sen drar jag till Jennifer. hoppas på en bra kväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar