tisdag 1 december 2009

åh nej! nu vänder jag på dygnet.....

jag förstår inte vad det är med mig... sover jättedåligt och har haft konstant huvudvärk i sedan i lördags nu. inte kul.
nu är klockan 23.11 och jag är klarvaken. typiskt. tänkte att jag skulle kolla på a christmas carol men den verkar inte fungera så det sket sig direkt. typiskt. åt några mackor men blev inte mätt. typiskt. finns inte en kotte att prata med någonstan. typiskt...

har i vilket fall klippt mig idag. var gott att få bort allt slitet. det var iofs inte så slitet med tanke på omständigheterna, men nu är det bara friskt hår kvar! tyckte att det blev lite kort men det är ju ingen annan än jag som märker att det har försvunnit lite drygt tio cm..

var ju på wärs i lördags. kan meddela att det var inte värt det. blev bara arg.
var dock inte hemma förrän efter hav fyra i alla fall. alltid hemma sent, tror inte att jag någonsin gått raka vägen direkt hem. hamnar alltid på villospår. den här gången åkte jag bil med nisse och kb. till dalskog. och en massa onödiga varv i rondellen. tur att jag inte var dålig, annars hade nog nisse fått en spya i nacken.. usch. fördelen med detta var ju att jag slapp gå, det är ju aldrig kul.

nu känner jag att en ny huvudvärk börjar smyga sig fram över höger tinning. vad fan är det för fel på mig?! detta är inte roligt. jaja.. nu kanske jag kan somna i alla fall.

fick chokladkalender av mamma förut <3

förresten så är jag sjukt trött på matte c nu så jag vill bara spy på allting som har med det att göra. har tappat lusten lite. men, det är ju snart slut på skiten som tur och väl är. åh vad jag kommer att känna mig som en fri människa!

köpt första julklappen idag. tadadadarata!!! kommer nog några fler här i veckan som jag ahr beställt. och i morgon ska jag till överby och torp och försöka hitta några fler. känenr på mig att jag kommer handla en del till mig själv också.... Alexandra följer förresten med mig. det blir nice!

här om dagen pratade jag med Dick. och idag har jag stött på både Marcus och Jennifer Engdahl. saknar verkligen SP3. hade vart så himla skoj med en klassträff snart!

snu var vistt Kristoffer Bengtsson vaken den filuren. känns inte lika ensamt längre. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar