tisdag 22 december 2009

julpyssel :)

japp, nu sitter jag i fåtöljen och funderar på att ta mig ner till sängen och krypa in under täcket.
snart. slöar lite framför tv:n först..

jag och mamma har bakat massor med julgodis idag. var och handlade all julmaten också. mkt mat blev det. lillasyster har bakat pepparkakor och så har vi klätt granen. petat i sådana dära illaluktande svarta saker i apelsiner har vi gjort också. haha. det blev fint må ni tro!
mamma har kokat två juskinkor, en till imorgon och en som vi ska ha på julafton.
vi har nästan haft en uppesittarkväll här idag. nästan. :)

har ju glömt av att skriva om helgen, trodde jag hade gjort det men jag börjar väl bli lite rörig. det sa en tant på jobbet till mig igår att jag hade blivit.. man blir väl som man umgås kanske?
fredag kväll jobbade jag, men i lördags var det hardcore superstar på wärs! och det. det var bra skit!! verkligen! lisa och Mimmi var här hos mig innan och gjorde sig i ordning tillsammans med oss. sen drog vi till Robin och Rebecka för lite förfest. efter en stund där så drog vi till Jocke och fortsatte förfesten hos honom. sen knallade vi till wärs. bra kväll. tog mig hem hyfsat tidigt också, för att vara mig. plus i kanten till mig själv tycker jag. slapp gå också. någon från Frändefors körde hem mig, Daniel åkte runt med honom.. alltid välkommet med skjuts. :)

imorgon ska vi åka till överby och inhandla det allra sista. på eftermiddagen kommer Emma, Sarah och Martin och firar jul med oss. Det ska spelas bingolotto så det ryker om det! haha.

tagga juldagen!!!! :D


bilder från mitt
pepparkakshusbygge....
det är ju pyntat nu också men det har jag ingen bild på. ännu.

1 kommentar: