torsdag 17 december 2009

VINTER!

det snöar och snöar och snöar ute! :D svinkallt är det också. härligt med vinter!
det blåser utav bara fan också. det kunde ju kvittat men..

har precis ätit lite frukost här. varm oboy, macka och kokt ägg.
redo för dagens prövningar. haha. ska städa. och när mamam kommer hem drar vi fram julpyntet! funderar på att göra om lite på mitt rum, men jag har inte bestämt mig än.

dom har problem med ljudet på tv4 nyheterna..

igår när jag kom till jobbet blev jag väldigt förvånad. pappas faster har flyttat dit och jag hade inte en aning. hon som alltid har varit på pigg! det är hon i och för sig fortfarande, men väldigt rörig. det kändes väldigt konstigt att se en person som är såpass nära, på fagerlidshemmet.. jättejobbigt var det faktiskt.. håller på och smälter detta nu.

ikväll ska jag och Jennifer kolla på Öronmat :) det ska bli trevligt.

nu ska jag koppla in datorn i förstärkaren och botta högtalarna! städning på g!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar