tisdag 22 december 2009

dan för dan före dopparedan!

hm.. fick jag till det rätt med rubriken där? tror det..

idag är jag ledig, viktoria och mamma har jullov, andreas är i strömstad och jobbar och bengan är på någon ö utanför orust och jobbar. det betyder att jag, lillasyster och mamma har huset för oss själva.
idag är det tänkt att vi ska baka julgodis och klä julgranen som mamma kom hem med igår :) det ska bli mysigt tycker jag.
men först ska jag och mamma till gertrud och hälsa på. jag ska passa på och sola också när jag ändå är på jobbet. det ska bli skönt.
det är inte lika kallt ute idag som det har varit ett tag nu.. hoppas att det inte blir varmare bara.

kan hända att jag återkommer med bilder från julstöket. lovar i alla fall bilder på pepparkakshuset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar