torsdag 3 december 2009

uppe med tuppen!

njae. inte riktigt kanske. men tidigt.

har varit och införskaffat biljetter till årets öronmat. jag var där fem över åtta, dom öppnade åtta. fick köa i 20 min och bär jag kom fram var biljetterna nästan slut! det hade vart en jävla kö tydligen innan jag kom.. man kunde ju nästan tro att man köade till biljetter till någon världskändis. rådaskolans öronmat. blir grejer det.

jag har varit hos däckarna och hämtat mitt däck också, så att nu kan jag sätta på vinterdäcken om jag vill. funderar på om det kanske blir masigt nu när det är så kallt ute.. hörde att det skulle bli plusgrader i helgen, byter nog då istället.

var på ica och hämtade ut ett paket från hm också. min jacka! den passade fint, så nu är jag nöjd.

nu kurrar det i magen här. får väl ta och göra i ordning lite frukost. kanske se en film också. sen är det dags för städning. kanske sätter en pepparkaksdeg i eftermiddag också. kan ju hända att jag får lust att börja med husen på lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar