tisdag 15 december 2009

har inte skrivit här på två veckor nu! har helt enkelt inte orkat..

pepparkaksdegen jag pratade om sist, den blev tillverkad. husen däremot. det är en helt annan historia! haha. dom är inte riktigt fullbordade ännu...

kan ju berätta lite om helgerna som har gått, på veckorna händer inte så mycket som äör värt att tala om :P


förra helgen var det hasse och grabbarna på wpdal! haha. jag var där. inte alls planerat men så blev det. först hade jag tänkt att bara ta det lugnt, kika film och mysa. men jag ångrar verkligen inte mitt val :P Förfestade hos Emelie med trevliga flickor som jag inte träffat på ett tag. anyways.. helt okej kväll.




Denna helgen var mkt händelserik må jag säga. I fredags drog jag och Lisa till Götelaborg minsann! först satt vi på Mimmis jobb, Flame, och chillidillade litegranna. Sen drog vi vidare till Sticky Fingers för att se Crashdiet och Backyard Babies :) kvällen var bra skit, förutom att Lisa tappade bort sin mobil. annars vare värt :) dagen därpå drog vi in till stan och hittade min paljettkjol!!!! :D :D som jag har letat efter den förbannade kjolen. nu är den min. och som grädden på moset var den nedsatt till halva priset! värt. sen kirrade vi bästa frukosten, thaifood som vi smällde i oss på tåget. det var helt okej. :)
Jag älskar min Lisa.
Väl hemma var det bara att hoppa in i duschen och fixa iordning sig inför DATE på wärs! haha. Förfestade hemma hos Sofia med bara fina folk. det var hur trevligt som helst. wärs var kalaskul, blev kanske för mkt av det goda för mig. men va fan, jag hade skoj i alla fall! :D

i söndags sov jag alldeles för länge. och så var jag med mamma till hantverkshuset i upperud. emma, sarah och martin var hos oss och åt middag också. trevligt :)


jag har hunnit med att göra nästan slut på min lön under dessa två veckor också. snärt på näsan för det. inte bra. men, jag äger lite mera kläder nu. och så är jag nääääästan helt klar med julklapparna. bara sarah kvar. hon är tricky faktiskt... men det löser sig :)

idag har jag och Sofia varit och simmat, och vi var sjukt duktiga! värmde upp med bubbel och bastubad. sen simmade vi 1000m. förra veckan provade vi på vattengympa också. det var skoj som fan så det ska vi nog fortsätta med efter juluppehållet.

det har kommit snö också! helt okej. :) halkigt som tusan ute, så nu har pojkarna på byn börjat sladda på allvar :P haha.

god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar