onsdag 2 december 2009

Överby och Torp.

jag sov så himla dåligt i natt, vaknade flera gånger och kände mig jättepigg och kunde inte somna om på ett par timmar. så jag tillät mig själv sovmorgon i morse. kände att jag behövde det.

gjorde mig i ordning lite snabbt och äkte iväg för att plocka upp Alexandra. först blev jag väldigt förvirrad då jag upptäckte att Andreas bil inte var hemma, han hade lovat att jag skulle få låna den. hittade dock mammas bilnycklar så jag gissade att jag skulle ta deras bil istället. min bil är inte vinterskodd ännu, det blir den i morgon. sedan blev jag ännu mera förvirrad när jag skulle gå ut och låsa om mig. hittade inte min väska med nycklar i. den hade min kära bror glömt att bära in från sin bil igår. så jag fick åka ut till hans praktikplats och hämta nycklarna innan vi kunde börja åka neråt..

jag har handlat må ni tro! var ju menat att jag skulle hitta massor med julklappar. hittade två till min bror, en till min mor och sen blev det inget mer med julklappshandel.
hittade två stickade tröjor till mig själv, en långärmad röd fin tröja, en almanacka och helt snygga högklackade partyskor (som med närmare eftertanke kanske är för pyttelite för små. men fina! det töjer sig väl.. ) hade planerat att jag skulle köpa en kjol på bikbok också, som jag kikade på sist jag var nere med Sofia. men det var helt slut! det suger ju att man inte kan beställa från bikbok.. det är nästan så att det hade varit värt det att åka ner till göteborg och köpa den..

det hade förresten varit ganska mysigt med en tur till jul på liseberg i helgen. det skulle faktiskt passa sjukt bra denna helgen! detta ska kollas upp!

jag har i alla fall haft en sjukt bra dag med Alexandra :) hon är bra och jag är sjukt glad att hon är min fina vän.

jag har väldigt ont i mina ben. och i huvudet. så nu ska jag strax inta sängläge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar