måndag 11 januari 2010

jösses!

har inte orkat med nån blogg på senaste tiden..
det har varit jul och det har varit nyår. har jobbat litegranna och varit ledig litegranna.
nu har jag bestämt mig för att ta ett krafttag med den här bloggen en sista gång. tappar jag taget igen så skiter jag i alltihopa. :P

ska jobba idag. 17-21. blev inringd nu för en stund sen också så jag ska bort till jobebt ett par timmar nu på förmiddagen också. inte fel.

på onsdag tänkte jag att jag ska gå till skolan för absolut sista gången och göra det där förbaskade provet som jag missade innan jul, så att jag kan få mina betyg :)

måste ta tag i viktiga saker också säger mamma. typ arbetsförmedlingen. fy fan säger jag bara. hatar den skiten..

nu ska jag slänga på mig kläder och borsta tänderna och gå till jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar