onsdag 20 januari 2010

tummen ner för snö

jag och Elmedina har varit ute och gått ikväll igen. det snöar och blåser som fan ute men det är ju så himla skönt när man kommer hem igen :P vi tog en sväng förbi jobbet också, Elmedina skulle ha honung, pratade lite med Funcken och Gulli :)

i morse vaknade jag utav att Andreas rev ut toaletten. Inte skönt när man kan sova hur länge man vill, men men.. Det ska bli så himla skönt med en ny och fräsch toalett!

jag har bestämt mig för att gör a ett försök till att bli lite ljusare i huvudet nu inför sommaren. mamma ska få göra slingor på mig någon dag här.. så får vi väl se om jag ångrar mig och färgar över eller inte. skulle så himla gärna vilja vara lite ljusare. egentligen vill jag ju ha min naturliga hårfärg som är blond. men ljusbrunt hade varit fint tror jag. vi får väl se. det sliter ju så med blekningar...

jag åt en apelsin förut. det var sjukt gott! den smakade verkligen underbart! :)

ska sjunka ner i snabba cash nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar