onsdag 27 januari 2010

inryckning!

I morse ringde min kära arbetskamrat Denise och väckte mig 07.40 och frågade om jag kunde komma och jobba 07.30-13.30. Självfallet! 10 minuter senare var jag på jobbet och i full gång med att torka bajs. Faktiskt. Det var en ovanligt lugn förmiddag på fagerlidshemmet måste jag säga och det tyckte jag var skönt för jag var faktiskt lite trött efter gårdagens bravader.


Gårdagen ja, en ganska så händelserik tisdag.
  • Thaimat med Alexandra och Lisa.
  • Bokade tid hos frisören för att fixa en fin färg på min kaluffs!
  • Dammsög.
  • Åkte till Överby med Nisse, KB och Gustav.
  • Börsenkväll med Nisse, KB, Gustav, Sofia, Christer, Philip och Fredrik.
  • Illegal pulkaåkning med Christer, Nisse och Sofia.
Toppentisdag! haha. jag hade bar skoj faktiskt :)

Efter jobbet idag har det ju inte hänt allt för mycket faktiskt. Förutom att jag solade innan jag gick därifrån. Jag är fruktansvärt rastlös. Fyllt på pellets har jag gjort, och tvättat lite kläder.

Nu börjar jag bli lite nervös för hårfärgningen. Jag är så jävla nojjig när det kommer till mitt hår. Det är typ det finaste jag har och jag skulle inte vara jag utan det. Hoppas att det går att få till en fin varm brun färg. Kanske lite rödbrun fast mest brun. Eller chokladigt brun. Brunt i vilket fall. Åh jösses. Håll tummarna för mig och mitt hår imorgon. 10.45 då smäller det.

Det är roomservice på tv:n. Slökollar lite, har inte vant mig vid dom nya inredarna än.. dom är lite skumma...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar