söndag 17 januari 2010

I en annan del av köping!


Tänk att man kan bli på så bra humör av att se hur deras vardag ser ut :)

I morse när jag vaknade var jag jätteförvirrad.. har drömt sjukt mycket om en person det senaste, massa konstigt.. drömmarna är hur verkliga som helst så när jag vaknar tror jag att det har hänt på riktigt. men det har det ju så klart inte. jag kan inte förstå varför personen i fråga är med varenda natt!

well well. jag har läst en del idag, men det går långsamt. jag somnar ju i vanlig ordning. tänkte på en grej förut. det är tur att jag inte pluggar! det hade ju aldrig fungerat. haha!

jag var uta och gick förut. runt ängenäs och golfen. när jag var vid golfbanan kom nisse och kb förbi med bilen och plockade upp mig och det var skönt för jävlar vad jag frös om öronen! kb skulle äta pizza så vi satt på börsen en stund. :)

gjorde en tacopaj förut, men när det var klart var jag knappt hungrig. typiskt. det blev rester över så det får jag väl äta av imorgon. jag och sofia ska ut och gå imorgon är det tänkt, då blir det pannband på!

mamma hämtade ut ett paket från h&m på ICA. äntligen! :D det var ett flätat skärp och en bikini till mig. :) bikinin passade perfekt och jag blev helt kär i den! gött att ha det klart, nu kan sommaren komma, jag är redo.

sommar sommar sommar. som jag längtar! ser fram emot en massa jobb, förhoppningsvis en lite husvagnssemester med finaste vännerna och massa fest, grill, sol, och bad :) uuuunderbart!

min 20-årsdag närmar sig med stormsteg också. då måste det hända någonting skoj! håller på och funderar och spekulerar i detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar