söndag 17 januari 2010

tjolahopp tralala faderihanfadera..



det är masigt att komma på vettiga rubriker..

jag blev i vilket fall inte sittandes ensam hemma hela kvällen med datorn i knät, film på tv:n och handen i en chipspåse. nehe då!

Jag sprang över till min fina granne Elmedina vid åttasnåret, Jennifer var där också och vi drack te och tjötade.

Sen kom ääntligen Nisse hem från sitt druckdrivingjobb och kunde vara lite social med mig. vi har surrat runt och filosofierat. filisoferat. sofilerat. näe, nu fick jag helt blackout i hjärnan, hur fan stavas ordet???
Vi har pratat om livets stora gåtor kan man säga. inte vet jag om vi blev klokare av det men det är skönt att veta att man har någon som alltid lyssnar i alla fall :)

Nu så är jag lite trött, men inte jättetrött. Jag ska nog försöka se klart på Alpha Dog och sen kanske jag drar igång någon anna intressant film som jag kan somna till.

god natt.

1 kommentar: