fredag 22 januari 2010

detta sög ju..

skulle kunna göra världens längsta lista på allt som är dåligt med mig och mitt liv just nu. men det skiter jag i för då blir jag bara på ännu sämre humör.

det enda positiva för tillfället är mina fina vänner.


sedan kan jag ju tala om att denna dagen blev inte alls som jag hade planerat.
städade, tvättade och diskade hela förmiddagen. en snabbpromenad med elmedina och sen fick jag gå till jobbet och sitta vak från 16-22. var ju meningen att jag skulle till mormor och morfar och städa men det fick andreas och viktoria klara av utan mig.
när jag kom hem från jobbet sjönk mitt humör till den djupaste botten av bottnarnas bottnar. bajs på det.

kan inte somna heller. som pricken över i liksom. har sett en hel film till och med, utan att somna! detta är inte likt mig. the ugly truth hette den. bra! igår såg jag en annan, imagine that. jättesöt!

läste ut snabba cash medans jag satt på vaket. så. kanske ska börja med aldrig fucka upp nu då.. får snart panik här. det är sjukt varmt att ha datorn i knät. kanske dags att stänga igen fabriken nu.

förresten så är jag jättehungrig! och sugen på hallonsmoothie. och thaimat. fyfan. det känns som att jag bara kan tänka på sånt som jag inte kan få, och det gäller inte bara ätbara saker.
fan.

drömmer fortfarande cpdrömmar om nätterna som för mig att bli helt och hållet görförvirrad. skriv upp det. mycket viktig information. antagligen ingen som bryr sig ändå.

hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar