lördag 30 januari 2010

solsken och massor med ny snö.

I går åkte jag och Jennifer till Överby! Jag köpte ett par beiga leggings, ett fint linne, en datorväska två ögonskuggor och ett läppstift. Jag har aldrig använt läppstift förut men det här var inte riktigt som ett vanligt läppstift sa hon på kicks. Detta var tydligen lite mera "glossy". Så det blir säkert bra. Har alltid skoj med min Jennifer :) <3
Sen vart det jobb 16-22. Tiden gick såååå lååååångsaaaamt! Hämtade upp Sofia efter jobbet sen åkte vi med Wallin, Anna, Nisse, Kb och Philip till Åmål en sväng. Sen fick jag köra hem Sarah och Martin, Porath och Rasmus till Brålanda. Fick ta med mig Nisse också. Sen var det väldigt skönt att sova, jag var jättetrött!

Idag har jag varit uppe på torget med mamma, hon fyndade på smyrnas loppis. :) Jag handlade lite smått och gått till ikväll och annat som jag behövde, och inte behövde egentligen.
Nu sitter jag och laddar inför ikväll med the baseballs. Är sjuktförberedd! Har plockat fram kläder och smink till ikväll så nu väntar jag bara på att klockan ska gå så att jag kan börja göra mig i ordning. haha.

:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar