fredag 19 februari 2010

Bloggtorka.

Har inte bloggat på evigheter känns det som!
Jag har helt enkelt inte haft lust och då är det ju inte heller någon idé.
Finns ingen större lust nu heller när jag tänker efter men nu har jag ju börjat så då kan jag ju lika gärna fortsätta.

Det har nog inte hänt något större i min värld ändå, har jobbat ganska så mycket och det är ju inte helt fel. :)
Jag, Nisse, Gustav, Andréas, Wallin och Anna har börjat buggkurs på Nuntorp här för en två veckor sedan. Väldigt trevligt faktiskt och pojkarna sköter sig finfint :)

Var på bio i söndags och såg Farsan, sjukt rolig film faktiskt! Rekommenderas starkt.
I morgon ska jag jobba 07-16, sedan är jag öppen för förslag så att säga. Vill gärna hitta på någonting trevligt med någon eller några fina människor. :)

Om en vecka exakt så är det Streaplers på kåken och det ska blir riktigt skoj faktiskt! :)

Det är förresten full snöstorm ute! Gick till kvarnis för en stund sen och köpte lite snask, fyy faaan säger jag bara. Det blåser utav bara helvete! Kändes som att det tog en evighet att komma hem därifrån :P haha!

Nu ska jag äta lite mera godis.
Sen ska Nisse ringa till mig.
Sen ska jag kanske följa med Mathias till en pizzeria.
Sen ska jag sätta på en film och somna.

Det ser ut som en plan tycker jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar