måndag 22 februari 2010

knocked out..

I morse var det verkligen hemskt att gå upp klockan 06:00, så jag hoppade över frukost och sov en halvtimma extra istället. Jag har varit hur trött som helst hela dagen, sinnes.. Men det var en bra dag på jobbet ändå. Var på den berömda femman och alla var på gott humör :) Kände mig riktigt omtyckt idag faktiskt :P

När jag kom hem fick jag en glad överraskning! Mamma och Vickan hade skottat fram min bil :D Den var verkligen helt och hållet insnöad. Jag trodde jag inte skulle få se den förrän till våren, min älskade röda vän :P haha.

Efter jobbet la jag mig i solariet, gud så skönt det var med värme! De hade bytt rör för några dagar sen så det tog rejält kan jag säga.. är lite röd om kinderna nu fastän är ganska van.. Gött med färg :)
Duschade länge och väl när jag kom hem, jag älskar att duscha faktiskt. Underbart.
Åt lite mat och somnade ett par timmar, hade huvudvärken of doom!
Sedan så spelade jag alfapet med mamma och bengan. Jag förlorade. Bengan försöker hitta på konstiga ord hela tiden.. Irriterande..
Nisse ringde och tjatade en stund. Jag hade aldrig pallat att köra lastbil, det verkar så ensamt och långtråkigt..
Har jag kollat på familjen annorlunda och damernas detektiv byrå. Filmen var ganska mysig faktiskt, lagom lätt att kolla på :P
Nu ska jag se om jag har någon bra film att somna till, i morgon ska jag sova jättelänge för jag är ledig! Det ska bli så skönt att inte gå till jobbet :)

god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar