torsdag 25 februari 2010

mina sista pengar...

gjorde jag slut på idag!

Åkte till Torp med Mamma, Vickan och Andréas förut.
Lillebror har investerat i en skitfin kostym till studenten, och mindre fina myggjagare :P
Jag köpte en stickad tröja och en svinigt billig klänning på Gina Tricot, samt ett par strumpbyxor på HM. :) Och en hårinpackning. Detta betyder att jag är helt pank för tillfället förutom några mynt som skramlar runt i plånboken.

I morgon är det dagen med stort D. Jag får lön in på kontot och det är Streaplers på kåken!
Jag ska till Denise på förfest och det ska bli riktigt trevligt. :) Tror minsann att jag ska ha på mig min nya klänning också, med min paljettjacka över och ett par strumpbyxor till :) Jajjemen, i morgon ska det buggas :D
Men innan det ska jag jobba och äta världens goaste thaibuffé med familjen.

6 dagar kvar till min födelsedag...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar