måndag 1 mars 2010

TVÅ DAGAR

orkar inte skriva något speciellt mkt här nu för ajg ska upp och jobba i morgon och det börjar bli sent.

men i alla fall. Helgen vart bra :) Streaplers på kåken på fredagen med några jobbarkompisar. Jobba lördag 16-22 och efter det åkte jag och Nisse till Båberg! Det var helt nice faktiskt. Var hemma klockan fyra på natten/morgonen. I går var det bugg och det gick hur bra som helst :) Det är roligare för varje gång tycker jag. Pizza på börsen blev det efter buggen.

I dag har jag jobbat, sen skottade jag lite men jag hade så jävla ont i ryggen så jag la ner och gick in och la mig på soffan istället :P

Tomorrow then, ska jobba coh sen tror jag nog att jag och Sofia slår på stort och simmar på kvällen. På onsdag FYLLER JAG 20 ÅR! Är lite sugen på att åka till Överby på förmiddagen kanske. En sväng in på systemet blir det garanterat och på eftermiddagen lite kalas :)

Nu ska jag ta mig i kragen och bädda ner mig i min goe säng. :)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar