torsdag 18 mars 2010

Min goa Jennifer!

Hon har varit här idag och hälsat på :) Jag fick världens gulligaste present av henne, ett halsband med SUSS JENN och VÄNNER ingraverat. Vi gjorde våfflor också. Har alltid roligt när jag är med Jennifer, finaste vännen :)


Jag var ju och fick massage i förmiddags, åh fy sjutton va gött va inte det då?? Har problem med svanken, höger axel och vänster skuldra så jag ska tillbaka redan nästa fredag och få mig en omgång till. Hoppas att det blir bättre sen, annars har jag absolut ingenting emot att komma tillbaka fler gånger :P Jag tog en lång omväg till Rådahallen för att få många steg också ;)
I morgon ska jag ta en härlig långpromenad i regnet, om väderleken blir som dom har sagt på nyheterna. Regnet får gärna komma så att snön försvinner! Tänkte gå upp till den där lilla butiken som ligger bakom vita sannar, vilja heter den väl om jag inte minns fel. Har aldrig varit där men jag har hört att det ska vara en mysig liten affär :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar