söndag 21 mars 2010

helknasigt

I morse vaknade jag med världens hemskaste huvudvärk. snozzade två gånger och tvingade mig upp ur sängen, petade i mig två Alvedon och gjorde mig redo för att gå till jobbet. Hade fortfarande en hemsk huvudvärk när jag skulle gå så jag fick en extra stark värktablett av Bengt-Inge som funkar alldeles bra tillsammans med Alvedon. Gick till jobbet och jobbade på, huvudvärken försvann vid åttatiden och allt var frid och fröjd till strax efter nio. Satt och matade en tant när jag helt plötsligt började kallsvettas och var på väg att svimma. Drack massor med vatten och fortsatte jobba. Halv elva blev det för mycket så då fick jag gå hem. Jennifer var snäll och tog över mitt pass :) Nu har jag ångest för att jag har förlorat 4,5 timmars helg-OB. Inte kul.

Sov ganska många timmar och nu mår jag bättre, lite seg i kolan fortfarande men det är jag ju ibland. :P Jag och Viktoria har gjort permanent på mamma idag, blev riktigt bra faktiskt men det var ett jäkla mas att rulla håret på henne. Tanterna på jobbet är mycket lättare!

Har precis slängt iväg en beställning på Oriflame nu, ska snart slänga in handduken och försöka somna så att morgondagen inte blir lika jävlig som denna dagen. Har inte råd att missa jobb över huvud taget faktiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar