fredag 12 mars 2010

hemmakväll..

Att hemmakvällar med familjen skulle vara najs shit. pyttsan!
Varför blir det alltid så här när det är fredag? Som idag:
Jag har tänkt hela dagen att det ska bli så skönt att bara vara hemma idag med familjen och kolla på Let's Dance och ha det lugnt och skönt. Går Let's Dance fortfarande förresten? Nu har vi ätit jättegod mat; Porterstek med hasselbackspotatis och after eight-päron till efterrätt. Gissa vad? Jag är uttråkad! Och klockan har inte ens blivit åtta än. Det känns som att jag är den enda i min bekantskapskrets som inte jobbar eller har någonting roligt för sig. Jag ska i och för sig upp och jobba halv åtta imorgon bitti, men ändå.
Jag vill ha någon att fredagsmysa med! En så kallad pojkvän. Eller bara en vän att hitta på något skoj med, det hade också funkat.

blä.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar