onsdag 17 mars 2010

14699

Så många steg har jag gått idag :)
Skulle köpa mig en stegräknare men då kom mamma på att jag har ju en i mobilen, kanon!
10000 om dagen ska jag gå. minst. man sover bättre på nätterna och känner sig mycket piggare.
I dag har jag varit hos Nissevännen, han har tagit han om min sjuka bil :P Svetsat avgassystemet, monterat kyl och fixat servon! Bilen går som bare den nu och jag är världens lyckligaste som har en sån duktig kompis. Han kan nog minsann allt. Det mesta i alla fall. :)
När jag kom hem från Nisse kom Denise förbi och så tog vi en promenad runt golfen, sen var ajg hemma en snabbis innan jag, Jennifer, Denise och Johanna gick till börsen och åt lite. Sen blev det en liten promenad med Jennifer också efter maten.

Nu är jag hemma och jag är hur trött som helst. Saa lägga mig i sängen snart och kolla på "The blind side".

I morgon ska jag få massage!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar