söndag 21 februari 2010

lååångaa mobilsamtal.

I dag har jag jobbat 7-16. Mina arbetskompisar är faktiskt helt underbara! (med några få undantag förstås) Sen var vi, hela familjen, och åt pizza på börsen.

Sen så har jag legat i sängen med min dator och pratat med Nisse i telefon i ca 3 timmar.
Mitt batteri dog nyss så jag fick rota fram laddaren. Den låg under alla kläder och annan bråte som har hamnat på mitt golv av någon underlig anledning..
Egentligen var min plan att jag skulle städa lite och bringa ordning här, sen hade jag tänkt duscha riktigt länge. Men det blev inte så. Nu har jag en ny plan. Gå till kvarnis och fylla på mobilen, eventuellt köpa något gott också. Men antagligen kommer jag inte få tillräckligt med ork till det. Plan B är att gå upp och göra en kopp varm choklad och leta fram mina chokladrutor med kokos på, sätta på en film och vem vet, kanske Nisse ringer igen.

hepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar