onsdag 13 januari 2010

pengar pengar pengar.

tänk om...
tänk om det hade varit lika svårt att göra av med dom som det är att få tag i dom.
tänk om...

jaja, det blev en snabbis på överby. hittade en BH, i rätt storlek och allt! samt ett vitt linne, en fin skjort och en randig tröja på Gina Tricot. Den där affären är inte bra att gå in i.. det blir lätt eko i plånboken efter ett besök där.. :) men jag är nöjd med mina köp.


var på Automats och köpte tätningskopparringar eller något i den stilen också.. Fick hjälp av min käre vän Nisse. Fint det. Tur jag har honom.

Efter det åkte vi hem till Nisse och kikade film, hann inte se klart den för Sofia skulle jobba klockan 18. Har redan glömt bort vad filmen hette... Det var i alla fall en kille som bajsade på golvet.

På hemvägen fick jag svänga in till mormor och morfar för det var någonting som inte fungerade med deras tv. Men inte kunde jag hjälpa till med det inte.
Nu puttrar pastan på spisen.. Det bli spagetti med köttfärssås till mat idag. nom nom nom... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar