lördag 16 januari 2010

Ormar, spindlar och en ödla röd, om jag skvallrar blir jag väldans död.

Igår kväll blev det fruktansvärt lugnt. Satt hemma och kollade på Lets Dance med familjen. Åt goda OLW naturchips spurcream & onion och persikohalvor. Gick och la mig innan det var slut på tv för jag hade så himla ont i huvudet.

Vaknade alldeles lagom tidigt idag och åt frukost till nyhetsmorgon. Jerry Williams var med där, han är sjukt rolig att lyssna på! Pratar massor med gammal stockholmslang :P haha.
La mig på sängen och läste lite i Snabba cash. Den här gången hann jag med ganska många sidor innan jag somnade.. Klarar inte av att hålla mig vaken av någon anledning, somnar nästan alltid när jag läser.

Tog en snabb dusch och hängde upp lite tvätt. Nu kollar jag och lillasyster på tecknade Robin Hood. Det är min favorit av Disneys klassiker, efter Lejonkungen så klart :)

Mamma och Bengan har varit på NK och köpt semlor. Till mig har dom köpt ett wienerbröd. Jag gillar verkligen inte mandelmassa! Alternativet är ju vaniljkräm då, men det blir så görsött så det är inte alls gott det heller. Då tar jag hellre någonting annat.

Känns som att detta är en bra dag, vet inte alls vad som händer ikväll men det löser sig nog :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar