torsdag 14 januari 2010

matteprov....

Japp, nu är det överstökat och det gick rakt åt helvete. Inga genvägar. haha. Jag har ju verkligen minne som en guldfisk när det gäller sådant som jag absolut måste komma ihåg. Typiskt mig. Men i alla fall, nu tänker jag inte sätta min fot på Dahlstiernska gymnasiet i Mellerud någonsin igen utan att få betalt för det. :)

Hälsade en snabbis på Lisa, Alexandra, Jocke och Mimmi innan jag följde med Nisse till banken. Vi skulle egentligen ätit också men så var Nisse tvungen att åka och byta bil så det blev ingenting med det.
Jag har slängt i mig lite rester från igår nu, ska snart sätta igång med städningen. Det är ju torsdag idag, stora städardagen på Långgatan 56.
Ska plugga in datorn i förstärkaren och få gång lite bra musik så ska nog detta gå som en dans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar