tisdag 26 januari 2010

full fart!

jag har faktiskt inte använt datorn i helgen så mycket som jag brukar göra. därav inga blogg inlägg. drar en snabbgenomgång.

i fredags jobbade jag till 21, blev pizza på börsen med Nisse och kb efter jobbet. Vi gick hem till mig och kollade på en film när vi hade ätit, Sofia hängde på också. Sen blev det så att allihopa sov hos mig.

i lördags jobbade jag 07.00-16.00, på kvällen kom Jennifer till mig och vi gjorde våfflor, kollade klipp från gamla barnprogram på youtube och så såg vi på trollsommar! haha :) gick och la mig ganska tidigt.

i söndags jobbade jag 7.30-13.30. på eftermiddagen åkte jag och mina syskon till farmor för hon fyllde minsann år! det var mysigt :)

igår gjorde mamma slingor i mitt hår. jag var ganska nöjd då men nu när jag var på toaletten och kollade mig i spegeln blev jag väldigt missnöjd. måste tillf risören och se om dom kan hjälpa mig med en ny hårfärg. jag är så tröttpå min mörka kalla färg som jag har haft i evigheter nu! vill ha en ljusare brun som känns lite varmare..
jag var på alexandras också och köpte en ögonbrynspenna från depend. den nya som färgar bara själva håren. funade jättebra tycker jag. två nagellack från depend blev det också, ett hallonrött och ett olivgrönt. jättefina! och en foundationpensel, den ska jag prova idag.

om en och en halv timma ska jag möta upp alexandra och lisa på thairesturangen. vi ska bjuda alexandra på mat för hon fyllde 19 år i lördags. ser fram emot att få tillbringa lite tid med mina två små sötnosar. det blir ju tyvärr inte av allt för ofta.

efter lunchen ska jag nog gå till frisören och diskutera lite och se vad det kan kosta att fixa ny hårfärg.. lär ju inte bli en billig historia i vilket fall!

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar