måndag 11 januari 2010

facket.

ja idag har jag minsann gjort någonting vuxet.
jag fick äntligen tummen ur och gick med i kommunal. och det känns faktiskt bra.

när det var gjort kände jag att jag hade varit duktig, så jag gick in på modehuset och köpte mig en randig tröja för 99 kronor. lite som en belöning skulle man väl kunna säga. billigt.
på senaste tiden har jag nästan bara köpt kalaskläder. alltså. sånt som är för fint för att använda till vardags. så jag behövde faktiskt en ny tröja. :)

nu har jag slängt i mig lite mat och ska snart ut i värmen och knalla bort till jobbet igen. för det är faktiskt ganska varmt ute idag. det klibbar inte ens ihop i näsan när man andas. är våren på väg månne? näe. ska ta tag i mig själv och försöka komma ut och promenera mera nu. vi har ju en crosstrainer i huset också, kanske man skulle börja använda.. det dumma med den är att den bara får plats ute på altanen för tillfället. och där är det jävligt kallt.




har kastat pepparkakshusen idag också. och igår åkte granen ut och julgardinerna blev utbytta. skönt att få bort julen. jag känner mig verkligen redo för sommar nu! haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar